info@shamsnegar.com 021-6692-4593
ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

سیستم ها و نرم افزارها و چگونگی شناسایی بیمار

شمس نگار
30 آبان 1402
5 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
سیستم ها و نرم افزارها و چگونگی شناسایی بیمار
5/5 - (2 امتیاز)

سیستم ها و نرم افزارها و چگونگی شناسایی بیمار مطلبی است که در این نوشته به آن می پردازیم که با این روش می توان اطمینان حاصل کرد که آزمایش به روش صحیح برروی بیمار مناسب در زمان مناسب انجام می شود.

سیستم ها و نرم افزارهای به روز در امر مراقبت‌های بهداشتی از طریق رایانه‌های همراه دستی یا بارکد اسکنر، دسترسی بلادرنگ را از طریق LAN بی‌سیم (WLAN) به اطلاعات موجود در سیستم اطلاعات آزمایشگاهی (LIS) و سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS) فراهم می‌کند.

تکنسین ها با یک کامپیوتر همراه دستی یا یک اسکنر بارکد متصل به COW/WOW می توانند هر بار بیماران را به طور مثبت شناسایی کنند.

با اسکن سریع بارکد روی مچبند بیمار، هویت بیمار بر روی صفحه رایانه همراه یا COW/WOW نمایش داده می شود و تکنسین را قادر می سازد اطلاعات را با نام روی مچبند دوبار تأیید کند و با این روش می تواند اطمینان حاصل کند که نمونه مناسب به روش صحیح جمع آوری شده است.

همراه با هویت بیمار، تکنسین‌های آزمایشگاه می‌توانند سفارش‌های نمونه و هر دستورالعمل خاصی را بر روی صفحه نمایش رایانه همراه یا COW/WOW مشاهده کنند.

نه تنها نمونه های مناسب همیشه جمع آوری می شوند، بلکه تکنسین ها می توانند تأیید کنند که دستورالعمل ها قبل از جمع آوری نمونه رعایت شده است.

برای مثال، اگر یک دوره ناشتا برای آزمایش لازم باشد، تکنسین‌ها می‌توانند بررسی کنند که بیمار قبل از جمع‌آوری نمونه غذا یا آب در رژیم غذایی نداشته است و از روش‌های جمع‌آوری نادرست که می‌تواند منجر به خطاهای تشخیصی شود و همچنین از هزینه تکرار آزمایش جلوگیری کند

چاپ برچسب ها درست در محل جمع آوری از بین بردن فرصت برای خطاهای برچسب زدن با اضافه شدن یک چاپگر جمع و جور و سبک که می تواند روی یک کمربند بسته شود، روی COW/WOW قرار داده شود، یا در چمدان حمل قابل حمل قرار گیرد، تکنسین ها می توانند به سادگی دکمه ای را فشار دهند تا برچسبی برای ظرف نمونه چاپ شود که مشخص کننده بیمار، نوع نمونه و نوع آزمایش باشد.

سپس این برچسب درست در کنار بالین بیمار قرار داده می‌شود تا به‌موقع و در زمان واقعی برچسب‌گذاری شود که تضمین کننده تطابق نمونه مناسب با بیمار مورد نظر خواهد بود.

جمع آوری اطلاعات اضافی برای بهبود دقت و پاسخگویی تکنسین ها می توانند نشان خود را اسکن کنند تا به طور دقیق پرسنلی را که نمونه را جمع آوری کرده است در پرونده آزمایش شناسایی و ثبت کنند.

هنگامی که شماره اتاق بیمار گرفته می شود چه با اسکن بارکد یا با وارد کردن شماره در LIS از طریق صفحه کلید لایه اطلاعات اضافی به جلوگیری از خطاها کمک می کند.

به لطف در دسترس بودن اطلاعات حیاتی در هر مکان و ضبط خودکار داده های بارکد شده، بیماران می توانند روی دریافت نتایج آزمایش مناسب، تشخیص درست و درمان مناسب حساب کنند.

صرفه جویی در زمان به این معنی است که نتایج آزمایش با سرعت بیشتری در دسترس است و باعث می شود درمان مناسب سریعتر شروع شود. و از آنجایی که زمان چرخه کاهش می یابد و با دقت تمام، نیاز به انجام  بسیاری از آزمایشات تکراری را از بین می برد، ظرفیت آزمایشگاه افزایش می یابد.

این آزمایشگاه می تواند آزمایش های بیشتری را با کارکنان یکسان و تجهیزات مشابه انجام دهد و کارایی و سودآوری آزمایشگاه را بهبود بخشد.

منبع: سایت Health IT Outcomes

جهت سفارش دستبند شناسایی بیمار می ­توانید از طریق راه های زیر با شرکت شمس نگار در ارتباط باشید:

تلفن: 02166924593

واتس اپ: 09129315807

وبسایت: www.ShamsNegar.com

اینستاگرام: shamsnegarasia@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دستبند شناسایی بیمار و کاهش وقوع خطرات پنهان در بیمارستان یکی از عناوینی است که مطالعه آن خالی از لطف نبوده و به شناخت بهتر دستبند شناسایی بیمار کمک می کند.

دستبند شناسایی بیمار و کاهش وقوع خطرات پنهان در بیمارستان

دستبند شناسایی بیمار و کاهش وقوع خطرات پنهان در بیمارستان یکی از عناوینی است که مطالعه آن ...
شمس نگار
17 آبان 1402
دستبند شناسایی بیمار و مشکلات استفاده از آن

دستبند شناسایی بیمار و مشکلات استفاده از آن

دستبند شناسایی بیمار و مشکلات استفاده از آن یکی از مواردی مهمی است که دانستن آن برای ...
شمس نگار
23 آبان 1402
دستبندهای رنگی و ضرورت استاندارد سازی رنگ ها

دستبندهای رنگی و ضرورت استاندارد سازی رنگ ها

دستبندهای شناسایی بیمار رنگی و ضرورت استاندارد سازی رنگ ها از جمله مباحثی است که باید پرسنلی ...
شمس نگار
27 آبان 1402
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه