info@shamsnegar.com 021-6692-4593
ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

بهبود کیفیت دستبندهای شناسایی بیمار

شمس نگار
13 آبان 1402
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
بهبود کیفیت دستبند شناسایی بیمار
امتیاز بدهید

بهبود کیفیت دستبندهای شناسایی بیمار و تلاش برای افزایش این بهبود کیفیت از زمانی آغاز شد که به دلیل عدم وجود مچبند برروی دست بیماران، به آنها خدمات ارائه نمیشد و ایمنی این بیماران به خطر میوفتاد.

مچ بندهای شناسایی بخش مهمی است برای اطمینان از اینکه بیمار مراقبت های لازم را دریافت می کند. اما تیم فلبوتومی – که تقریباً نیمی از بیماران را هر روز در بیمارستان اولستر ویزیت می کنند – مکرراً با بیمارانی برخورد کردند که یا بدون مچ بند شناسایی یا مچبندی که نوشته آن ناخوانا بود.

بیماران بدون مچبند شناسایی، باعث ایجاد مشکلاتی برای تیم فلبوتومی در بیمارستان اولستر شده و خطر ایمنی قابل توجهی برای بیمار ایجاد می کند. با آموزش متخصصان بهداشت در مورد این موضوع، تیم فلبوتومی تعداد بیماران بدون مچ‌بند را از ۲۰ بیمار در روز به ۲ نفر در هفته کاهش داد.

هدر جورج، فلبوتومیست، توضیح می‌دهد: «بیمار بدون مچ بند یا نوعی شناسنامه، را نمی توان خدمت ارائه داد. به عنوان یک تیم، ما از آن بسیار ناامید بودیم، زیرا همیشه این اتفاق می افتاد. شما باید کسی را پیدا می‌کردید که به بیمار مچ بند ببندد، زیرا بیماران باید در تمام مدت، 24 ساعت، زمانی که در بیمارستان هستند، مچ بند داشته باشند.

ممیزی توسط تیم نشان داد که حدود 18 تا 20 بیمار در روز مچ بند گم شده یا ناخوانا داشتند. سه عامل اصلی وجود داشت: کیفیت مچ بند. بیمارانی که می توانند خود مچ بند خود را با شکستن یا کشش آن جدا کنند و یا متخصصان بهداشت، خود، مچ بندها را برای انجام اقداماتی مانند قرار دادن کانولا و سپس تعویض نکردن آن ها برمی دارند.

این تیم مچ بند های مختلفی را آزمایش کردند تا دریابند که کدام یک از مچ بند ها برای ضد آب بودن و عدم برداشتن آسان توسط بیماران مطابقت دارند. با شناسایی یک برنده واضح، آنها روند پایان دادن به قرارداد عرضه فعلی بیمارستان را آغاز کردند. این خیلی ساده نبود، اما با پشتکار، قرارداد جدیدی را برای مچ بندهایی که در تست ها بهترین عملکرد را داشتند، منعقد کردند.

این تیم با تمرکز فقط بر روی یک بخش برای شروع، با مردم در مورد نقش مچ بند در ایمنی بیمار و اجتناب از حوادث بالقوه خطرناک، مانند دادن داروی اشتباه صحبت کرد. آنها از نزدیک با پرستاران همکاری کردند تا اهمیت بررسی مچ بند را برای هر بیمار و جایگزینی مچ بندهایی که مفقود شده است توضیح دهند و پوسترهایی را به عنوان یادآوری روی بخش ها نصب کردند.

آنها همچنین یک برگه اطلاعات مچ بند را برای پذیرش از پیش تعیین شده به بسته بیمار اضافه کردند تا بیماران بدانند در صورت برداشتن یا افتادن مچ بند می توانند درخواست یک مچ بند جدید کنند.

با نتایج خوب در یک بخش، تیم، ابتکار عمل را در کل اداره اجرا کرد. آنها از هدف خود برای کاهش تعداد مچبندهای گم شده یا ناخوانا به نصف فراتر رفتند و توانستند این حوادث را تا 95 درصد کاهش دهند. این نتایج با ممیزی در سپتامبر 2015 که 98 درصد انطباق را نشان می‌دهد، نگهداری شدند.

تلاش برای  بهبود کیفیت دستبندهای شناسایی بیمار زندگی را بسیار آسان تر می کند. هدر می‌گوید: «می‌توانید وارد شوید، و دوباره بیرون بروید، بدون تعقیب و گریز یا نیازی به بازگشت و انجام دوباره آن». “از نقطه نظر ایمنی بیمار، احساس خوبی است که بدانیم کاری برای اطمینان از ایمنی آنها انجام داده‌اید، زیرا این یک موضوع بزرگ بود و پیامدهای بزرگی برای یک حادثه جدی داشت”.

جهت سفارش دستبند شناسایی بیمار شمس نگار می ­توانید از طریق راه های زیر با شرکت شمس نگار در ارتباط باشید:

تلفن: 02166924593

واتس اپ: 09129315807

وبسایت: www.ShamsNegar.com

اینستاگرام: shamsnegarasia@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دستبند شناسایی بیمار رنگی

دستبند شناسایی بیمار رنگی

دستبند شناسایی بیمار رنگی برای نشان دادن اطلاعات مهم پزشکی استفاده می شود، با این حال، استفاده ...
شمس نگار
13 آبان 1402
دستبند شناسایی بیمار اولتراسافت و آنتی باکتریال

دستبند شناسایی بیمار اولتراسافت و آنتی باکتریال

دستبند شناسایی بیمار اولتراسافت و آنتی باکتریال جدیدترین تولید شرکت شمس نگار بوده که به علت ویژگی ...
شمس نگار
22 مهر 1402
دستبند شناسایی بیمار و بارکدخوان

دستبند شناسایی بیمار و بارکدخوان

دستبند شناسایی بیمار و بارکدخوان دو نمونه از اقلامی هستند که در مرکز درمانی مورد استفاده قرار ...
شمس نگار
25 آذر 1402
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه