info@shamsnegar.com 021-6692-4593
ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

انواع لیبل آزمایشگاهی

شمس نگار
29 مرداد 1401
5 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
انواع لیبل آزمایشگاهی
امتیاز بدهید

انواع لیبل آزمایشگاهی که در مراکز و آزمایشگاه ها استفاده می شود هر کدام دارای ویژگی خاصی بوده که اطلاع داشتن از این ویژگی ها به خریدار جهت انتخاب بهتر کمک زیادی می کند.

همچنین اطلاع از این ویژگی ها به واحد فروش در ارائه خدمات و مشاوره بهتر به خریدار کمک زیادی می کند.

آزمایشگاه ها با توجه به نیاز مرکز از لیبل های مختلف با متریال متفاوت استفاده می کنند و در این بین لیبل های پی وی سی و حرارتی بیشتر و لیبل کاغذی به دلیل نوع متریال استفاده شده در تولید آن، کمتر انتخاب می شود.

چسب لیبل مورد استفاده در لیبل های آزمایشگاه بسیار مهم بوده و باید در زمان خرید لیبل به آن توجه شود، یک نوع از این چسب هاتلمت بوده و برای تولید لیبل های پرچسب از آن استفاده می شود.

نوع دیگر چسب مورد استفاده در تولید لیبل آزمایشگاهی، چسب آکرونال می باشد که این نوع چسب قابلیت جداشوندگی داشته و بعد از جابه جایی اثری از چسب باقی نمی ماند.

لیبل هایی که دارای خاصیت ضدآب یا به اصطلاح واترپروف هستند در آزمایشگاه ها محبوبیت بیشتری دارند، زیرا این لیبل ها در مقابل آب و رطوبت مقاوم بوده و اطلاعات بر روی آنها از بین نمی رود.

 از انواع لیبل آزمایشگاهی که در مراکز استفاده می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیبل آزمایشگاهی پی وی سی (PVC): این نوع لیبل مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی داشته و به راحتی پاره نمی شود. لیبل پی وی سی از نوع جابه جا شونده بوده و هنگام جدا شدن به راحتی از روی لیبل جا به جا می شود. برای چاپ اطلاعات روی این لیبل ها نیاز به ریبون وکس رزین می باشد.

لیبل آزمایشگاهی پی وی سی حرارتی: لیبل پی وی سی حرارتی ماندگاری بالایی در مقابل حلال ها و رطوبت دارد و به دلیل متریال موجود روی سطح آن، برای چاپ نیاز به ریبون نمی باشد و اطلاعات توسط حرارت پرینتر روی لیبل چاپ می شود. از جمله ویژگی های بارز این لیبل ها می توان به جا به جاشوندگی، مقاومت بالا و عدم پاره شدن لیبل ها اشاره کرد.

لیبل آزمایشگاهی حرارتی پرچسب: یکی از انواع لیبل آزمایشگاهی، لیبل حرارتی پر چسب می باشد که این لیبل برای چاپ نیاز به ریبون نداشته و از پرینتر های حرارتی برای چاپ اطلاعات روی آن استفاده می شود. این لیبل ها به راحتی با دست پاره شده و با کشیدن ناخن لیبل، خط سیاه روی آن ایجاد می شود. لیبل حرارتی پرچسب، چسب قوی داشته و از سطح جدا نمی شود.

لیبل آزمایشگاهی کاغذی پرچسب: از انواع لیبل آزمایشگاهی می توان به لیبل آزمایشگاهی کاغذی پرچسب اشاره کرد که تعدادی از آزمایشگاه از این لیبل برای ظروف آزمایشگاهی خود استفاده می کنند. لیبل کاغذی در دو نوع مات و براق تولید شده و برای چاپ اطلاعات از ریبون وکس استفاده می شود. این لیبل به راحتی با دست جدا شده و به راحتی از سطح جدا نمی شود.

اطلاعات بیمار به صورت مشخصات کامل و بارکد روی لیبل ها چاپ می شود و مراکز از سایزهای مختلف جهت چاپ این اطلاعات استفاده می کنند. هر یک از اتواع لیبل های آزمایشگاهی در سایزهای مختلف تولید شده و در بسته بندی مناسب عرضه می گردد.

با توجه به اینکه لیبل مورد استفاده در آزمایشگاه ها با سلیقه مدیر یا مسئول فنی انتخاب می شود، شرکت شمس نگار آمادگی ارائه مشاوره رایگان در انتخاب نوع متریال با توجه به بودجه تخصیص داده شده و نوع کاربری به مرکز را دارد.

جهت سفارش انواع لیبل آزمایشگاهی می ­توانید از طریق راه­های زیر با شرکت شمس نگار در ارتباط باشید:

تلفن: 02166924593

واتس اپ: 09129315807

وبسایت: www.ShamsNegar.com

اینستاگرام: shamsnegarasia@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

لیبل آزمایشگاهی

لیبل آزمایشگاهی چیست؟

لیبل آزمایشگاهی یکی از پرکاربردترین لیبل ­ها در صنایع پزشکی، داروسازی و آزمایشگاه می ­باشد. این برچسب ...
شمس نگار
08 فروردین 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه